Reklam Alanı

CEYDA'NIN SALATASI

Merhaba sevgili okurlarım, hepinize kucak dolusu sevgi gönderiyorum. Sizi ekranın arkasında değil de artık karşımda hisseder oldum. Siz beni okudukça aramızdaki samimiyet duyguları gelişiyor.
      İyi ki varsınız deyip, şimdi salatamıza geliyoruz. Ben bu salatayı kahvaltılarda değişiklik olsun diye yapıyorum. Her gün sofraya gelen peynir, zeytin tabakları bazen sadece gelip gidiyor. Arada değişikliği hepimiz istiyoruz. İşte sabahları masamı renklendiren bana enerji veren salatam, Ceyda salatası :)

MALZEMELER:

2 ADET YEŞİL SOĞAN,
5-6 DAL MAYDANOZ,
ÇÖKELEK PEYNİRİ,
10 -15 ADET KIRMA ZEYTİN,
ÜZERİ İÇİN ZEYTİNYAĞI
  
   TARİFİ:
Yeşil soğan ve  maydanozu doğruyoruz. Peynirleri ekliyoruz. Zeytinleri koyuyoruz.  Üzerine zeytin yağını gezdirip, tuzunu ekip karıştırıyoruz. Salatamız bu kadar, afiyet olsun :)
 Zinde ve fit kalın :)
                                                                           CEYDA GÜNAY

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MİS GİBİ BUĞDAY KOKULU MUĞLA TARHANASI

KANLICA MANTARINI BİRDE BÖYLE DENEYİN - CEYDA GÜNAY

HAMSİ Yİ BİR DE BÖYLE DENEYİP HAMSİ YEDİĞİNİZİ BİLİN